torsdag 2 juli 2009

Figge har utställningsdebuterat

Figaro gjorde showdebut på Uppsala Kattklubb 27-28 juni. Lillkillen är tuff så det förslår. Mycket tuffare än sin hönsmatte! Han verkar inte ha några problem med nya miljöer och dofter utan tar det hela med ro. Det blev två Ex1 (utan konkurrens). Jag har inte bestämt mig för om jag ska ställa ut honom igen, men jag är så stolt över min duktiga lilla älskling.

Figges "bambuhydda" - jag tyckte att den passade en liten djungelkatt!


"Hej matte!"


"Kom och gosa med mig!"


Figge tyckte att helgens höjdpunkt var när han fick låna Mannes sele. Han lekte med dammtussar och vippor och spanade nyfiket på alla som gick förbi och beundrade honom.



Hillevi från Most Marblestog några bilder när Figge var på domarbordet.





Jag tackar Hillevi och hennes syster för trevligt ressällskap och avslutar med några bilder jag tog på hennes fina marblekille Manne (GIC S*KungsgardenCats Design for Mantovani.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar