lördag 21 mars 2009

Introducing.... Figaro!

Nu är det alltså klart. I maj kommer Tosca och Carmen att få en lillebror! Han heter S*Kungsgarden Imagine d'Imagine och är född 10 februari 2009. Jag åkte till Skåne och hälsade på honom igår och blev snabbt utvald. "Figaro" kopplade på charmen så fort jag klev in genom dörren. Han klättrade genast upp i mitt knä. Jag föll förstås som en kägla!




Figaro har - förutom sin redan oemotståndliga personlighet - en spännande huvudform med underbar "krigsmålning" och alldeles korpsvarta rosetter.



Kullen är vald med omsorg, eftersom föräldrarna är två av mina absoluta favoritbengaler.

Pappa Absolutely Super Cooper är en otroligt maffig och vacker bengalhane.


Mamma Korshki Catwalk är en tjej med mycket av den vilda looken. Jag bara älskar hennes uttryck!


Några bilder från besöket!
Busunge!


Tittut!


Stor och stark kille


Duktig också!


Hela prickhögen - även syskonen In2U och Incredible Me.

1 kommentar: